Thursday, October 9, 2008

yoga

Dearest uder and dalina.....i bought my own water bottle..
my birthday present nanti, tak payah laa belikan water bottle ek....haha
lepas nih saye tak bleh nk malas2 pi pantry amik air...
I have been diagnosed with low blood pressure for the past few days but I'm getting better now...luckily tak kena tahan kat wad..
Skg nih i have to eat and drink more often to avoid pengsan di tengah jalan....
I've decided to join yoga class at yogshakti, off jalan ampang starting tomorrow evening..it will help to reduce my back pain that i always had and to get a better healthy living..rather than, balik office, makan, tido tengok tv...kemas baju..kemas bilik...
JOM YOGA!

3 comments:

Mummy Hanny said...

go go yoga!

k.fathin meyoga ngan cik hanny je la hari-hari! nak mengejar budak tu memang kena maintain stamina, kalo tak mmg semput!

shakinakush said...

mahuuu beryogaa.

ms.d said...

kak fathin - nanti dikla dah kawen pun jadi macam kak fathin (gatal nk kawen..tapi takot nak kawen..hahah)...sure yoga2 pun tak larat..hehehe

kina - jom kina!! hehe