Monday, September 22, 2008

betul betul betul...

my weekend was quite good....i watched upin and ipin in the morning, tengah hari pulak,browse thru all the recipes kat internet..and start making decision on what to have for buka puasa....then kuar pi beli all the ingredients..lepas asar start berperang kat dapur...huhuhuhu..lama dahh tak rase "bestnyer duk kat dapur"

made tiramisu, belajar dari kak fathin and bawal steam with soy sauce belajar from my mum...hehe...tapi takde gambar plak.......lain kali will put in gambar..

monday is coming and it will be my last week in hijjas's office..lepas nih i'm free like a bird for a while before starting my new job in ranhill worleyparsons on the 6th of october..hehehe...

somehow i feel happy to leave my current office (dulu sedihh jerr...heheh..tapi sekarang rase happy pulakkk..)...but of coz i'll definitely miss my dear close frens in hijjas... tapi boleh jer jumpa2 lagi nanti kan!? hehe...

2 comments:

Mummy Hanny said...

wah tiramisu!!! nak sket!!

ms.d said...

heheh boleh2...meh laa dtang umah..bawak hanny skali okay!!