Friday, January 9, 2009

Tags

Second entry for 2009...

I have been tagged by kak fathin, uder, and intan plus some other of my aquaintance... i manage to do some of the tags and i am slowly doing it... so here are the tags came from uder...

I tagged uder and she tagged me back..hadoiiiii..hehehehe

On your mark, get set... GO!!!...

Tuliskan 10 perkara tentang orang yang TAG kamu:

1. Nurul Huda Bokhari....called her..uder..

2. Suka Kuda!!!...Kuda is like her kekasih nowdays!...banyak2 orang yang dia ada..she misses her kuda more........

3. she enjoy horse competition! her last achievement was her endurance horse competition at TER ganu..

4. kami kembar, lain parents, lain tarikh, satu ofis..serina kata, we are inseparable...hahaha (yeahh i remembered when serina said" are u two sure u're not from the same school? u attached to each other so well" hahahaha)

5. slalu pakai baju yang have similar look.. walaupun tak rancang.. (what to do~ twins kan?and i just love it when we wore the similar look baju..ahahhaha..)

6. dia pernah ajak saya join gi kL marathon under Hitz.fm..(pengalaman yang best lagi memenatkan..hahaha...definitely bestest lah...tido kat office..bangun kul 4.30 pagi...huaahhh lepas tuu sakit kaki seminggu!!)

7. kami pernah naik ambulance sama2 semasa KL marathon (selepas berlari dan berjalan selama 10km..ehh ermm tak ingat lah berapa km..tapi masa tu dah rasa kaki nih nak patah...hahahaha)

7. kitorang pernah MASUK compound bangunan PARLIAMENT oK~!..(sebab dia salah bagi direction nak pi site kat Bank Negara..hahahhaa)

9. kitorang pernah amik half day leave, just because nak pergi tengok backstreet boys concert kat sunway lagoon bersama2 dalina dan orked. Masa tu uder won 2 VIP tickets and 2 entrance tickets from Hitz.fm..heheeee

10. saya sayang kat dia, macam saya sayang kat adik2 saya..(kadang2 saya rasa dia nih memang adik kembar saya yang lahir 2 tahun selepas saya...bukan macam upin dan ipin yer...beza 5 minit aje...hahahhaa)

Masukkan emoticon yang kamu suka: :D (grin)

Senaraikan novel kegemaran kamu:

1.Cecelia Ahern's

Senaraikan 5 benda yang kamu sayang:

1. diri saya
2. orang yang sayang saya...(erkkk...hahah)
3. hadiah dari kawan2 saya
4. hadiah dari kekasih hati saya
5. hadiah dari ibu bapa saya

Tag 7 orang dengan link blognya:

kamu... eh saya tak tau la link kamu...kamu masukkan lah link sendiri...

No comments: