Wednesday, September 2, 2009

bila dia jealous...


harini, lepas balik dari terawih, i had a small chat with my mum in my room...

mom: ape citer dikla arini?
me : ermm nothing interesting...duk dalam meeting sampai ngantok2... dengar mechanical,electrical and instrumentation engineer duk fight nak bigger space for equipment diorg...
mom : selain citer office?
me : takdok citer menarik pun...
mom : hmmm


then, my mum starts her stories plak..pasal reunion family...pasal my aunty and so on...

best tuuu sambil baring2 kat katil..sambil borak2...

after a while, my sis panggil...its my dad's 54th birthday celebration! what comes after birthday? CAKE!!! and this time..secret recipe tiramisu cake!.. hehehehe....

kat dapur, jumpa papa...

papa : apa awak borak ngan ibu kat bilik?
me : oh takde ape2...cakap pasal office...
papa : lama nyer...
me : hahah..papa jealous ker?
papa : ehh takde laa..mana ade jealous..
me : hahahaha...paa, its your birthday..chill okay! tak payah nk jealous... huhu
papa : ape2 laa..
me : hahaha...


oh yes..its my dad's birthday...awal2 pagi subuh saya dah wish him..before pi keje, wish him lagi...sampai office, saya sms him pulak...hahaha...rasanye dia fed up kot...sebb everytime org wish dia...dia teringat that FIVE FOUR number of years... haihh its only a number pa...dont worry lahhh..

anyway...happy birthday papa...luv you!

No comments: