Thursday, December 18, 2008

Dari Miss Z

Tagged by Miss Z.

On your mark, get set... GO!!!...

Tuliskan 10 perkara tentang orang yang TAG kamu:

1. nama dia zakiah

2. saya panggil dia miss Z (tapi tak pernah panggil pun sebab jumpa di cyberspace, saya type jer, bila kita nak berjumpa ya?)

3. saya kenal dia sebab dia kawan kepada jantung hati saya (hahaha sila muntah)

4. dia sangat pandai menggunakan kata-kata yang kadang-kadang saya pun tak paham

5. dia suka YOGA...kan?(hahahahha)

6. dia suka SWIMMING...kan? (hahahhaha)

7. yang pasti dia suka aktiviti2 ko-kurikulum

8. dia suka kira bintang-bintang ditepi laut sambil pegang parang

9. dulu, dia sering berutus surat dengan jantung hati saya(tapi masa tu saya belum jumpa jantung hati saya, so tak apa lah, tak kisah pung)

10. sekarang, dia tak berutus surat lagi dengan jantung hati saya, sebab kalau dia berutus surat, surat-surat itu pastinya akan dibalas oleh saya. hahahaha

Masukkan emoticon yang kamu suka: :D (grin)

Senaraikan novel kegemaran kamu:

1. semua novel by cecelia ahern...

Senaraikan 5 benda yang kamu sayang:

1. Duit saya bila saya banyak duit nanti hahaha(mata duitan? ouh no no....ada lagi yang mata duitan dari saya.nak tau siapa?)

2. Handphone saya

3. Gelang tangan pemberian ibu saya, tapi dah hilang, saya masih berharap saya akan jumpa semula suatu hari nanti..(hilang dalam awal tahun nih kat area taman melawati,gold bracelet..ada nampak tak?)

4. Gelang tangan saya pemberian jantung hati saya (sila menyampah)

5. Kereta pemberian ayah saya (walaupun dah 8 tahun bersama, dia masih setia)

Tag 7 orang dengan link blognya:

1. Intan
2. Uder
3. teha
4. tina
5. khai

7 comments:

Zp said...

hahahahaha...

eh mana awak tahu kalau-kalau sebenarnya saya dengan hady sebenarnya tak berhenti bersurat?

hahahahaha

a ahlah.. YOGA DENGAN SWIMMING tu sangat sinonim dengan saya.

Hahahahahaha

saya kalau nak muntah, muntah depan hady je kut..

hahahaha

Zp said...

aaahhhhh... rose merah rupanya..

hahahahaha

ms.d said...

hahahahha...iyer rose merah. mana ada rose putih.

awak ke penerima rose putih?

Zp said...

seranglah hady. dalam blog dia ada gambar rose putih kan???

hahahahaha

ms.d said...

miss z,

ouh saya dah start menyerang cara halus start off with "hai nice blog, and nice sexy girls there.." kat shout box dia.. ahahaha

Zp said...

hahahaha

saya perhati je. serang hendap nampak. sempat ke hady gali parit untuk sistem pertahanan konvensional

hahahahaha

the admin said...

oooppss..helo..helo..ooo..ada yg aku xtau psl miss Z ni rupanya eh..
diam2 ko yer z
hady satu studio ngan aku...apsal ko xpernah tanya pasal dia pon dolu2...kuang..kuang..kuang..(ker aku yg terlupa ???...) hihihi