Wednesday, December 17, 2008

My Mobile Phone

mobile phone saya akan menyambut ulang tahun yang pertama on christmas eve this year! hehe..new phone? naaaaaaahhhhh i'm still in love with this phone.heheee

Semalam saya tertinggal mobile phone kat office saya. Realized it when i was driving at jalan ampang nak balik rumah. Kalau nak patah balik amik, traffic sangat sibuks dan membuatkan saya sangat malas drive. Tapi hati ini rasa uncomfortable sebab mobile phone sangat penting for me, it made me close to my other half. Tried to convince my self, "takpe lah, can still email him."

Pagi ini, masa saya sampai office, i quickly get my phone and i text him "hai ......!! (nama di rahsiakan atas sebab2 tertentu) Luv u to bits!! (ouh yeah i know..tetiba je kan? tapi that was what i felt at that time.hehe)

During lunch time, i received his reply.. "me too. me too" ouwhhhhh...its more than enough and it made my day!! walaupun saya sangat busy sebab esok pagi ada meeting!! hehe

To anyone yang rase menyampah with my post today..my blog..suka hati saya lah nk tulis ape pung..hehehe

4 comments:

PeaceForc3s said...

menyampah abes..! bluwwwek..

Zp said...

saya tag awak, apasal awak tak buat? sama je macam hadi. ish

Mummy Hanny said...

kakakkakakakaka... kasik can la kt korang. kalo k.fathin buat entry psl SMS to batman, huhhh kompem boleh buat novel..langsung bleh publish!! ngaaaa!!!

ms.d said...

peaceforces : menyampah yeh? haha bagus memang dah agak kamu lah yang paling menyampah

Miss Z : okay okay sudah buat..hehe

Mummy Hanny : okay kak fathin buat novel,dikla nak buat filem..hahahha